Obsługa informatyczna firm Warszawa
- Home
- Obsługa informatyczna firm Warszawa
Obsługa informatyczna firm Warszawa
Z myślą o klientach, którzy poszukują usługi wsparcia IT na zewnątrz przygotowujemy indywidualną wycenę. Staramy się zapewnić Państwu najbardziej konkurencyjne ceny, dbając równocześnie o najwyższą jakość oferowanej usługi.
Indywidualna cena jest uzależniona od wielu czynników – do najważniejszych z nich należą :
☑️Ilość lokalizacji
☑️Ilość stanowisk komputerowych
☑️Ilość użytkowników
☑️Ilość serwerów
Obsługa IT Warszawa
☑️ Jesteśmy do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu.
☑️ Kompleksowo podchodzimy do obszaru IT w Twojej firmie.
☑️ Nie tylko „gasimy pożary”, odpowiadamy błyskawicznie na zgłoszenia, ale przede wszystkim nieustannie projektujemy i testujemy rozwiązania, które usprawniają procesy IT w Twojej firmie, poprawiając jakość i wydajność pracy.
☑️Dbamy nie tylko o sprawne działanie całej infrastruktury Klienta, ale także o bezpieczeństwo systemów informatycznych. Nasz zespół tworzą nie tylko specjaliści IT z wieloletnim doświadczeniem, ale również Audytorzy Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 oraz Systemu Zapewnienia Ciągłości Działania ISO22301. Nieustannie podnosimy swoje komptencje w obszarze cyberbezpieczeństwa, zajmujmy się również kompleksową obsługą incydentów cyberbezpieczeństwa w firmach.
☑️ Regularnie spotykamy się z naszymi partnerami biznesowymi w celu wdrożenia nowych, jeszcze lepszych rozwiązań.
☑️ Optymalizujemy koszty IT.
☑️ Często uczestniczymy w zebraniach zarządów firm i przedsiębiorstw jako organ doradczy w kwestiach IT.
☑️ Jesteśmy Twoją głową od IT, wypełniając jednocześnie zadania z obszaru helpdesku, administracji,jak i managementu IT.
Obszary działań w ramach obsługi informatycznej
urządzeniami peryferyjnymi, siecią i oprogramowaniem
☑️ doradztwo informatyczne dla pracowników firmy
☑️ administracja siecią komputerową, w tym zarządzanie systemem dostępu do zbiorów danych
☑️ zapewnienie bezpieczeństwa danych w komputerowych zbiorach danych firmy
☑️ wdrożenie i prowadzenie polityki backupu baz danych
☑️ przydzielanie i odbieranie uprawnień do zbiorów danych
☑️ nadzór nad hasłami do systemów informatycznych przetwarzających dane
☑️ analizowanie potrzeb w zakresie infrastruktury informatycznej, oprogramowania oraz sprzętu
☑️ nadzór nad prawidłową pracą sieci informatycznej, dostępem do internetu, zabezpieczeń sieciowych, aplikacji niezbędnych do pracy
☑️ wsparcie merytoryczne i techniczne, w tym serwis i rozwiązywanie problemów związanych z programami
☑️ wsparcie w przypadku wystąpienia poważnych awarii (Awarie Systemów Kluczowych) uniemożliwiających pracę Państwa firmy w soboty oraz niedziele – w tym przypadku zadania otrzymują najwyższy priorytet i są realizowane tak szybko jak tylko jest to możliwe.