Safetica Warszawa

Safetica to skuteczna, wewnętrzna ochrona firmowej sieci. Zalicza się do grona oprogramowania DLP (Data Loss Prevention), które zapobiega utracie kluczowych danych w firmie. Safetica to jedno z bardziej liczących się rozwiązań tego typu na rynku, które działa już na ponad 190 tysiącach komputerów na całym świecie. PM Digital, jako oficjalny partner DLP Safetica, sprawnie wdraża to rozwiązanie, a także zajmuje się konfiguracją oraz integracją oprogramowania z narzędziami i systemami już funkcjonującymi w danej firmie.

Safetica działanie

Safetica stawia sobie za cel eliminowanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem IT, które powodowane są w firmach przez czynnik ludzki. To właśnie działania pracowników stały się punktem wyjścia do stworzenia oprogramowania, które będzie skutecznie kontrolować i blokować dostęp pracowników do wrażliwych danych, zapobiegać ich wydostawaniu się na zewnątrz organizacji, a także kontrolować aktywność użytkowników.
Wybrane funkcjonalności oprogramowania to m.in.:
Blokada:
☑️ kopiowania na pendrive danych wrażliwych
☑️ kopiowania danych wrażliwych
☑️ wykonania print screena
☑️ wydruku danych wrażliwych
☑️ upload’u na strony www / do chmur danych wrażliwych
☑️ wysyłania poprzez email danych wrażliwych (załącznik + treść)
Blokada stron www:
☑️ blokada uruchomianych aplikacji
☑️ audyt wiadomości email (od kogo, do kogo, temat, załącznik, kiedy itd.)
☑️ audyt używanych aplikacji (aktywny czas spędzony w aplikacji itd.)
☑️ audyt przeglądanych www (aktywny czas, gdzie itd.)
☑️ audyt wydruków (kto, co, ile stron, czy w kolorze itd.)

Jak działa Safetica?

Praca z danymi odbywa się na stacjach roboczych. Kluczowym elementem systemu jest serwer Safetica Management Service, do którego administrator podłącza wybrane stacje robocze, wdrażając funkcję Safetica Endpoint Client. Po wyznaczeniu stref bezpieczeństwa serwer Safetica tworzy bazę danych aktywności na stacjach roboczych i rozprowadza na każdej z nich polityki bezpieczeństwa. W tym czasie użytkownicy mogą swobodnie pracować – czytać i wysyłać maile, pracować z danymi, wchodzić do sieci, wysyłać pliki, drukować dokumenty czy podłączać różne nośniki danych do firmowych komputerów. Serwer, w razie konieczności, zablokuje wszystkie kanały potencjalnego wycieku danych. W zdefiniowanych wcześniej sytuacjach wyśle także powiadomienie do administratora bezpieczeństwa informacji, bądź innej wyznaczonej do tego celu osoby.

Safetica sklep Warszawa

PM Digital oferuje sprawne i skuteczne wdrożenie oprogramowania Safetica w każdej firmie. Warto w tym miejscu dodać, iż rozwiązania Safetica gwarantuje najszybsze wdrożenie spośród wszystkich produktów DLP w swojej klasie. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości związane z wdrożeniem oprogramowania DLP w swojej firmie zachęcamy do kontaktu. Przygotujemy niezobowiązującą wycenę oraz plan wdrożenia.