Jak informuje Google, od 1 lipca br. wycofana zostanie bezpłatna wersja aplikacji Google Suite, czyli poczty dla firm. Od lipca użytkownicy, którzy do tej pory korzystali z darmowej wersji będą musieli wykupić subskrypcję Google Workspace, aby móc dalej korzystać z rozwiązań giganta.
Firmowa poczta to kolejny kawałek tortu usług Google’a, za który już niebawem będziemy musieli płacić. W tej chwili koszt pakietu business starter dla pojedynczego użytkownika to cena 23 złotych. W przypadku dużych firm Google Workspace może zatem okazać się sporym wydatkiem. Czy istnieje alternatywa? Oczywiście. Jedną z nich jest we-work – profesjonalna platforma do pracy dla firm i przedsiębiorstw od PM Digital. W cenie niższej, niż u giganta z Mountain View otrzymacie nie tylko firmową pocztę, ale również szereg narzędzi do pracy, jak notatki, tablica, chmura czy komunikator. Co istotne, we-work gwarantuje bezpieczeństwo danych dzięki lokalizacji serwerów w Polsce oraz regularnemu back-upowi danych. W razie problemów otrzymujesz błyskawiczną pomoc i masz możliwość rozmowy z nami zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Nie da się ukryć, iż są to kluczowe przewagi nad rozwiązaniami Google.
Pakiet business we-work już od 75 zł miesięcznie dla 5 użytkowników umożliwia swobodną pracę zespołu. W tym pakiecie dysponujecie 250 GB powierzchni dyskowej oraz nielimitowanym pakietem transferu. W cenie niższej niż w Google otrzymujecie zatem nie tylko firmową pocztę, ale dostęp do całej platformy, która ułatwia i optymalizuje firmowe procesy.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą oraz do kontaktu. Chętnie odpowiemy na Wasze pytania:
Poznaj we-work – kliknij tutaj